085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 2955 beoordelingen gemiddeld een 9,2
Dorien6 juli 2020, Breda
"Ben gegaan om te ervaren of ik van behandelaar kon overstappen. Ging eerst bij andere clinic waar ik ook wel tevreden over was maar is verder weg. Aardige ontvangst. Wachtkamer beetje kil maar dit kwam door Corona werd me verteld. Normaal wel koffie/thee en leesmateriaal. Uitgebreid de tijd genomen voor overleg en advies. De behandeling was minder pijnlijk dan ik gewend was en met zelfs beter resultaat. Zeer blij met deze overstap. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Corinna6 juli 2020, Gilze
"Fijne arts, luisterd naar je, ben erg tevreden. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Aletta6 juli 2020, Houthalen
". "
10
Ik beveel City Clinics aan
Lucia6 juli 2020, Den Bosch
"Aardig personeel goede uitleg "
10
Ik beveel City Clinics aan
Mariet6 juli 2020, Rotterdam
"Ik werd erg vriendelijk ontvangen. De arts die mij geholpen heeft is een lieve dame. Gaf eerst rustig de uitleg stelt je erg op je gemak. Kom zeker nog eens terug bij haar. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Willemien5 juli 2020, Amsterdam
"Ben tevreden. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Judith5 juli 2020, Apeldoorn
"Nette vriendelijke behandeling! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Lucinda5 juli 2020, Deventer
"Vriendelijke mensen, goed resultaat (botox) "
10
Ik beveel City Clinics aan
Susan5 juli 2020, Wedde
"Netjes, vriendelijk, goed advies. Werd optijd geholpen, duidelijk uitleg. Alles schoon. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Esther4 juli 2020, Amsterdam
"Vriendelijk ontvangst en goed advies. Erg tevreden met het resultaat! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Tanja4 juli 2020, Amsterdam
"Prettige ontvangst, hygiënisch, bekwame artsen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Dorus4 juli 2020, Nijmegen
"Goed en tevrede over resultaat "
9
Ik beveel City Clinics aan
Miranda4 juli 2020, Blijham
"Zeer goed "
10
Ik beveel City Clinics aan
Iris4 juli 2020, Amsterdam
"Goed advies, "
8
Ik beveel City Clinics aan
Ceryl4 juli 2020, Nootdorp
"Zeer deskundig en vriendelijk. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Margriet4 juli 2020, Apeldoorn
"Erg tevreden! Duidelijke uitleg en nemen de tijd. "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.