085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat je als cliënt tevreden bent over je behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar je mee te maken kan krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om jouw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan je wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets dat je hebt meegemaakt of waar je geen goed gevoel over hebt. Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling.

Ben je bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • Je niet vriendelijk behandeld bent?
  • Afspraken niet zijn nagekomen?
  • Je te lang hebt moeten wachten?
  • Je vindt dat de behandeling niet goed is verlopen?

Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling en waar je terecht kan met jouw opmerking of klacht.

Wat kan je doen bij een klacht? 

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets waar je mee zit, maar bespreek dit met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van onvrede kan je mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. Je kan je klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als je een behandeling hebt ondergaan en je nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als je ons dit laat weten. Indien je een nacontrole boekt kan je jouw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kan je proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat je ervan verwacht had, of als je liever geen persoonlijk gesprek hebt met de betrokken gastvrouw of arts, kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. De klachtenfunctionaris kan je een mail sturen via het volgende mailadres: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen om een afspraak te maken. Vervolgens zal hij/zij luisteren naar je klacht en je hiermee verder helpen. Indien nodig zal de klachtfunctionaris je adviseren over de vervolgstappen.

Een brief schrijven over je klacht

Mocht je nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kan je een brief schrijven aan City Clinics. Deze brief kan je richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij je klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijg je een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor je klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris zowel jou als de mensen waarover je ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal je klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om je klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in je medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat je hiervoor schriftelijk toestemming hebt gegeven.

In je brief vermeld je de volgende gegevens:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Geboortenaam
  • De datum van de gebeurtenis waarover je een klacht indient.
  • Een beschrijving van je klacht.
  • De personen waarover je een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer je er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kan je je richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast vind je op de website van Dokh de stappen die Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link tref je meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 7513 beoordelingen gemiddeld een 9,4
Mieke13 november 2023, Kaatsheuvel
"Persoonlijke benadering nemen de tijd "
8
Ik beveel City Clinics aan
Myrna11 november 2023, Nijmegen
"Geeft vertrouwen, denkt mee in een stappenplan, goed advies over wat mijn gezicht nodig heeft. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Eva11 november 2023, Enschede
"Prima "
7
Ik beveel City Clinics aan
Meike10 november 2023, Oldenzaal
"Geweldig Zorgvuldig "
10
Ik beveel City Clinics aan
Godelief10 november 2023, Tilburg
"Zeer tevreden . "
9
Ik beveel City Clinics aan
Mandy10 november 2023, Voorburg
"Geweldig "
10
Ik beveel City Clinics aan
Maaike8 november 2023, Huissen
"Er wordt de tijd voor je genomen en ze zijn erg flexibel en prettig in het contact. Daarnaast niet geheel onbelangrijk ook erg tevreden met het resultaat. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Zoe7 november 2023, Rijen
"Super goed en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg. Eerlijke antwoorden op me vragen. Nemen de tijd voor je. Echt super! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Monica7 november 2023, Soesterberg
"Er wordt veel aandacht besteed aan uitleg en je wordt goed begeleid wat betreft de nazorg. Zeker een aanrader "
10
Ik beveel City Clinics aan
Katja7 november 2023, Bemmel
"Deskundig "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marja7 november 2023, Teteringen
"Hele persoonlijke en mooie kliniek. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Aafke7 november 2023, Emmen
"Alles word goed uitgelegd ben zeer tevreden "
10
Ik beveel City Clinics aan
Katrina7 november 2023, Meppen
"Schneller Termin, sehr nette Ärztin und Mitarbeiter "
10
Ik beveel City Clinics aan
Valerie7 november 2023, Putte
"Ik werd zeer goed ontvangen. Ik kreeg een duidelijke uitleg van wat er ging gebeuren. En toen ik me niet lekker voelde ben ik erg menselijk en lief behandeld. Dikke 10 voor dit team "
10
Ik beveel City Clinics aan
Janice7 november 2023, Velp
"Goed advies, rustig de tijd, vriendelijk ontvangst en het resultaat spreekt ook voor zichzelf. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Tania7 november 2023, Driel
"Weten waar ze over praten en geven eerlijk advies. Je weet waar je aan begint en nemen de tijd voor je. "
8
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.