085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat je als cliënt tevreden bent over je behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar je mee te maken kan krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om jouw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan je wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets dat je hebt meegemaakt of waar je geen goed gevoel over hebt. Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling.

Ben je bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • Je niet vriendelijk behandeld bent?
  • Afspraken niet zijn nagekomen?
  • Je te lang hebt moeten wachten?
  • Je vindt dat de behandeling niet goed is verlopen?

Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling en waar je terecht kan met jouw opmerking of klacht.

Wat kan je doen bij een klacht? 

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets waar je mee zit, maar bespreek dit met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van onvrede kan je mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. Je kan je klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als je een behandeling hebt ondergaan en je nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als je ons dit laat weten. Indien je een nacontrole boekt kan je jouw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kan je proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat je ervan verwacht had, of als je liever geen persoonlijk gesprek hebt met de betrokken gastvrouw of arts, kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels het volgende mailadres: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen om een afspraak te maken. Vervolgens zal hij/zij luisteren naar je klacht en je hiermee verder helpen. Indien nodig zal de klachtfunctionaris je adviseren over de vervolgstappen.

Een brief schrijven over je klacht

Mocht je nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kan je een brief schrijven aan City Clinics. Deze brief kan je richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij je klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijg je een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor je klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris zowel jou als de mensen waarover je ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal je klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om je klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in je medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat je hiervoor schriftelijk toestemming hebt gegeven.

In je brief vermeld je de volgende gegevens:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Geboortenaam
  • De datum van de gebeurtenis waarover je een klacht indient.
  • Een beschrijving van je klacht.
  • De personen waarover je een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer je er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kan je je richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast vind je op de website van Dokh de stappen die Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link tref je meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 6181 beoordelingen gemiddeld een 9,4
Thirza25 november 2022, Nijmegen
"Heel goed "
10
Joris25 november 2022, Maastricht
"Zeer goede ervaring en resultaten "
10
Ik beveel City Clinics aan
Sterre25 november 2022, Den Haag
"De intake was kort, maar wel grondig. De arts was jong, maar gelukkig heel fijn in de omgang en precies. Ik ben tevreden met de behandeling en het resultaat "
9
Ik beveel City Clinics aan
Laura25 november 2022, Berkel en Rodenrijs
"Ik heb botox in mijn voorhoofd laten spuiten en fillers in mijn rokersrimpeltjes. Het resultaat is verbluffend. Zo mooi geworden. Ik ben er echt heel blij mee. Zowel arts als assistent zijn, altijd eigenlijk, vriendelijk en kundig. Ik ben fan! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Melissa25 november 2022, Ouderkerk
"Duidelijke uitleg en goede behandeling "
10
Ik beveel City Clinics aan
Ria25 november 2022, Apeldoorn
"Behandeling met goede resultaten. Klantvriendelijk en professioneel goed. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Chantal25 november 2022, Zoetermeer
"Zeer kundig "
10
Ik beveel City Clinics aan
Shady25 november 2022, Amsterdam
"Heel goed advies gehad, er werden ook dingen afgeraden. Er word echt met je meegedacht voor een mooi resultaat en niet zomaar een behandeling gedaan. Ook heel tevreden met het resultaat! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Nanda24 november 2022, Tilburg
"Moet zeggen dat dit de eerste keer dat ik echt een verschil duidelijk zie, de arts werk heel goed en niet bang om te laten weten waar je nog een kleine behandeling kan gebruikt. Dat vind ik fijn en eerlijk van hem. Bij hem is ‘alles mag maar niks moet’. "
9
Jolanda22 november 2022, Maastricht
"De arts is gewoon een top dokter. Hij kent zijn job zeer goed en is altijd heel vriendelijk, ook zijn assistent top en vriendelijk. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Hanneke22 november 2022, Maastricht
"Goede uitleg van de behandeling en top behandeld t/m de nazorg. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Sanne22 november 2022, Den Haag
"Meedenken en begrip voor de cliënt is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend. En ze zijn erg vriendelijk. Prettige ervaring en laagdrempelig. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Karen22 november 2022, Landgraaf
"Ik kom hier al een aantal jaar i.v.m. lipfillers. Altijd tevreden over het resultaat. Er wordt meegedacht over mogelijkheden, er wordt geluisterd en er wordt een heel mooi resultaat geleverd. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Imke22 november 2022, Enschede
"Legt goed uit hoort je wensen aan en doet daar wat mee "
10
Ik beveel City Clinics aan
Gerda21 november 2022, Delft
"Heel goed advies "
10
Ik beveel City Clinics aan
Juliette21 november 2022, Wildervank
"Een intakegesprek gepland  en meteen een behandeling ondergaan.  De behandelend arts  heeft alles goed uitgelegd en het was een goede behandeling, ging zeer rustig en weloverwogen te werk. Zèèr tevreden! "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.