085 40 14 311
Dé specialist in botox en fillers. Bel ons via 085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat je als cliënt tevreden bent over je behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar je mee te maken kan krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om jouw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan je wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets dat je hebt meegemaakt of waar je geen goed gevoel over hebt. Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling.

Ben je bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • Je niet vriendelijk behandeld bent?
  • Afspraken niet zijn nagekomen?
  • Je te lang hebt moeten wachten?
  • Je vindt dat de behandeling niet goed is verlopen?

Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling en waar je terecht kan met jouw opmerking of klacht.

Wat kan je doen bij een klacht? 

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets waar je mee zit, maar bespreek dit met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van onvrede kan je mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. Je kan je klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als je een behandeling hebt ondergaan en je nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als je ons dit laat weten. Indien je een nacontrole boekt kan je jouw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kan je proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat je ervan verwacht had, of als je liever geen persoonlijk gesprek hebt met de betrokken gastvrouw of arts, kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. De klachtenfunctionaris kan je een mail sturen via het volgende mailadres: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen om een afspraak te maken. Vervolgens zal hij/zij luisteren naar je klacht en je hiermee verder helpen. Indien nodig zal de klachtfunctionaris je adviseren over de vervolgstappen.

Een brief schrijven over je klacht

Mocht je nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kan je een brief schrijven aan City Clinics. Deze brief kan je richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij je klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijg je een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor je klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris zowel jou als de mensen waarover je ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal je klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om je klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in je medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat je hiervoor schriftelijk toestemming hebt gegeven.

In je brief vermeld je de volgende gegevens:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Geboortenaam
  • De datum van de gebeurtenis waarover je een klacht indient.
  • Een beschrijving van je klacht.
  • De personen waarover je een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer je er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kan je je richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast vind je op de website van Dokh de stappen die Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link tref je meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 8440 beoordelingen gemiddeld een 9,4
Kirsten14 juli 2024, Oss
"Ik laat het helemaal aan de arts over wat het beste is voor mij, wat bij mij past, zonder een onnatuurlijk resultaat te krijgen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Arina13 juli 2024, Maastricht
"Vriendelijke ontvangst. Behandeling perfect, goed advies en erg lief personeel. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Rachel13 juli 2024, Groningen
"Ervaren mensen. Denken met je mee. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Serena13 juli 2024, Maastricht
"Wederom top service/behandeling! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Michelle13 juli 2024, Utrecht
"Dit was mijn eerste afspraak bij City Clinics. Eerder ook wel Botox behandelingen gehad, maar dit was in 1 keer goed!! Duidelijk een specialist die de juiste inschatting kan maken. Na behandeling was dan ook niet nodig 🙂 De mogelijkheid is er wel natuurlijk. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Simone13 juli 2024, Prinsenbeek
"Tevreden. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Angel13 juli 2024, Den Haag
"Ervaring is erg goed. Na het invullen van het formulier namen ze direct contact op. Vragen werden beantwoord op een prettige manier. Na intake thuis een afspraak gepland. Waar weer rustig werd uitgelegd wat mij te wachten stond. Pijnloos, professioneel,vriendelijke en geduldig zijn de 4 woorden die als eerste te binnen schieten. Na de behandeling duidelijke uitleg van de nazorg wat wel en niet mocht. De nacontrole is ook erg prettig. Mijn afspraak moest geannuleerd worden wegens ziekte van de behandeldend arts maar ik kon gelijk een dag later terecht. Op naar de volgende behandeling! Dank je wel lieve mensen!!!! Mijn ervaring was overigens op locatie Den Haag. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Ingrid13 juli 2024, Hoogeveen
"De arts heeft goed gekeken wat het beste was voor mij. Vriendelijke medewerkers. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Jeanne13 juli 2024, Amsterdam
"Makkelijk reserveren. Vriendelijk ontvangst. Pijnloos prikken. Top! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Cassidy13 juli 2024, Amsterdam
"Ik word altijd hartelijk verwelkomt, goede uitleg en mooi resultaat! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Carli13 juli 2024, Tilburg
"Vriendelijk en deskundig. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Danique13 juli 2024, Deil
"Goed advies, vriendelijk, een aanrader voor iedereen. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Hans13 juli 2024, Groningen
"Kom al jaren bij deze kliniek. Wel vaak verschillende artsen, maar altijd heel tevreden! Denken met je mee en raden soms wensen ook af, en dat is fijn. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Martijne13 juli 2024, Den Haag
"Ik doe al jaren Botox ergens anders in mijn oksels (tegen zweten). Elders was het 500 euro en hier 400 dus ik dacht, ik probeer het. Schitterend pand, meerdere locaties en ontzettend aardige en kundige dames. Ik ga de volgende x weer hierheen! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Teske13 juli 2024, Heers
"Over de behandelingen ben ik zeer tevreden. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Maan13 juli 2024, Zwolle
"Deskundige arts. Ik ben goed voorgelicht in verband met dienstverlening !! "
8
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.