085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 2708 beoordelingen gemiddeld een 9,1
Kyra11 maart 2020, Arnhem
"Ik ben geholpen door een vrouwelijke arts. Ze legt alles goed uit en voert haar werk geweldig uit. Ze verdient een dikke 10!! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Nicoline11 maart 2020, Tilburg
"Werd goed geholpen en netjes ook mooie lokatie "
9
Ik beveel City Clinics aan
Melanie10 maart 2020, Rotterdam
"De arts is erg vriendelijk en neemt de tijd om met je mee te denken. De arts is enorm kundig en professioneel. Ik voelde mij gehoord en had het idee dat men echt de tijd voor je neemt. Super fijne ervaring en het resultaat is prachtig. Een aanrader "
9
Ik beveel City Clinics aan
Aafke7 maart 2020, Rotterdam
"Ziet er natuurlijk uit en ik voel me beter. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Dorien6 maart 2020, Heerhugowaard
"De doktoren zijn vriendelijk en geven goed advies. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Belinda6 maart 2020, Den Haag
"Fijn en professioneel. Gewoon waarvoor ik kwam. Geen opdringerige praatjes over wat ik allemaal nog meer zou kunnen/moeten doen. Vanwege dat laatste gevlucht van vorige kliniek. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Geraldine6 maart 2020, Arnhem
"Prettige arts en assistente nemen de tijd voor je. Vertrouwen mooi resultaat "
10
Ik beveel City Clinics aan
Door6 maart 2020, Schipluiden
"Vriendelijke mensen, perfecte behandeling "
8
Ik beveel City Clinics aan
Laila6 maart 2020, Groningen
"Het personeel is super vriendelijk en neemt van te voren alles met je door zodat je alles weet wat je moet weten. Heel tevreden met het resultaat en ik ga zeker terug! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Sanaz6 maart 2020, Arnhem
"Ervaren, maar vooral super vriendelijk en klantvriendelijk! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Chloe6 maart 2020, Arnhem
"Prettig en deskundig "
8
Ik beveel City Clinics aan
Joscha3 maart 2020, Rosmalen
"Service en resultaat is precies wat ik er van verwacht had. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Paige3 maart 2020, Rotterdam
"Eerste keer daar geweest, dank je voor het resultaat. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Alexandra3 maart 2020, Brunssum
"Voor 2de keer terug gegaan en super tevreden ! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Astrid2 maart 2020, den haag
"zeer goed "
10
Ik beveel City Clinics aan
Mia1 maart 2020, Den Bosch
"Vriendelijk, goed advies , professioneel "
9
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.