085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 2408 beoordelingen gemiddeld een 9,1
Manuela18 november 2019, Rotterdam
"Erg bekwame arts heeft mijn behandeling gedaan. Luistert goed naar je wensen en geeft goed advies. Ik ben erg tevreden over het resultaat en za zeker terugkomen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Susanne18 november 2019, Nijmegen
"Dit was mijn derde keer dat ik bij City Clinics Nijmegen ben geweest. De laatste 2 behandelingen zijn door een zeer vriendelijke en deskundige arts uitgevoerd. Ze geeft me het juiste advies en is ook eerlijk over het feit dat ik een fillerbehandeling nu nog niet moet herhalen. Het resultaat van de botox behandeling is super! Ik ben er erg blij mee 😊 "
8
Ik beveel City Clinics aan
Marscha16 november 2019, Den.Haag
"zeer goed "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marit16 november 2019, Malden
"De ontvangst was uitstekend , prettige sfeer . vriendelijk "
10
Ik beveel City Clinics aan
Saskia15 november 2019, Beesd
"Gewoon top! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Erica15 november 2019, Rotterdam
"Goed "
9
Ik beveel City Clinics aan
Solange15 november 2019, Arnhem
"Hele fijne kliniek!! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Stacey14 november 2019, Beverwijk
"Kom toch al een aantal jaartjes hier en ben altijd zeer tevreden over mijn behandelingen. Kijken goed naar wat je wensen zijn en spreken uit wat je beter wel of niet kan doen. En ik vind de prijzen nog haalbaar,en zeker met de leuke acties die voorbij komen! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Suzette13 november 2019, Apeldoorn
"Vakkundig "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marijn13 november 2019, Vlijmen
"Ik wordt altijd leuk en aardig ontvangen, en netjes behandeld. Ook worden mijn wensen serieus genomen en gesproken wat wel de juiste opties zijn eventueel te doen. Lieve mensen en goed resultaat. Ik ben tevreden. Mvg "
10
Ik beveel City Clinics aan
Corina13 november 2019, Maastricht
"Mijn 3e keer bij city clinic in Maastricht en mijn volgende afspraak staat alweer gepland. Deze arts is heel professioneel en eerlijk. Ik vertrouw haar voor 100% "
9
Ik beveel City Clinics aan
Maureen12 november 2019, Etten
"Natuurlijke uitstraling "
9
Ik beveel City Clinics aan
Femke12 november 2019, Arnhem
"Ik ben plezierig ontvangen, duidelijke uitleg en ik had nog nooit iets eerder gedaan dus vond het enorm spannend. Maar ik ben nu al blij met het resultaat dus ik kom zeker terug. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Zara12 november 2019, Arnhem
"De arts heeft mij zoals altijd geholpen en wil echt door niemand meer geholpen worden behalve bij hem! Hij luistert naar je wensen en ziet wat mooi bij je gaat passen. Ben super tevreden over hem! "
10
Ik beveel City Clinics aan
José12 november 2019, Epe
"Fijne , deskundige uitleg … "
10
Ik beveel City Clinics aan
Diana12 november 2019, Badhoevedorp
"De afspraak online was snel gemaakt. Goed ontvangen en ik was snel klaar waarna ik meteen weer aan het werk kon. Top dat het zo kan! "
8
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.