085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 3189 beoordelingen gemiddeld een 9,2
Marga18 september 2020, Groningen
"Keurige behandeling "
10
Ik beveel City Clinics aan
Jacco18 september 2020, Maastricht
"De arts heeft mij vanaf dag 1 behandeld en behalve dat zij heel kundig is is zij ook nog super leuk in de omgang! She’s a keeper! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Katherine18 september 2020, Drachten
"Een zeer nette praktijk te Groningen, een uiterst vriendelijke en vakkundige arts, die goede uitleg en advies geeft. Een goede prijs met ook nog eens regelmatig mooie acties, zeker een aanrader! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Louise18 september 2020, Beverwijk
"Was mijn eerste keer, botox voor de fronsrimpel, het deed behoorlijk zeer maar daar had de arts gelukkig geduld mee. Ik zou nooit een wenkbrauwlift ernaast hebben genomen als arts dit niet zelf gratis erbij aanbood, ik ben blij dat ze dat heeft gedaan. De wenkbrauwlift heeft gewoon een geweldig resultaat. Ik heb nu de symetrie in mijn gezicht terug en zal dit volgende keer zeker weer laten doen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Steward18 september 2020, Den Bosch
"Zoals altijd een fijne ervaring met eerlijk advies 🙂 "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marjan18 september 2020, Doetinchem
"Ben heel blij met het natuurlijke resultaat. En ben ook heel blij dat het betaalbaar is. Er werd goed geluisterd en professioneel gewerkt. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Colette18 september 2020, Rosmalen
"Ze waren erg aardig en had er een fijn gevoel bij "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marly18 september 2020, Den Haag
"Ik heb een Botox behandeling frons en wenkbrauwen gedaan. De arts en haar assistente zijn vriendelijk en spontaan. Ze praten je heel vlot door de behandeling heen. Ik ben 100% tevreden met het resultaat. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Lucy16 september 2020, Nijmegen
"Ik was behoorlijk zenuwachtig want ook had eerder lipfiller gehad zonder verdoving.( niet bij City Clinics) Dat was zeer pijnlijk ( vond ik) én het was na 2 mnd al niet meer zichtbaar. Dus bij de arts aangekomen zat ik met zweethandjes aan tafel. Op het moment dat de arts zei dat ik verdoving kreeg hoorde ik de rest al niet meer zo blij was ik. Hup in de stoel, lidocaïne zalf, verdoving en een flinke dosis humor. Binnen no time had ik mijn lipfiller en ging ik mèt koelcompres erop naar huis. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Lianne16 september 2020, Aalsmeer
"Vriendelijk "
10
Ik beveel City Clinics aan
Patries16 september 2020, Poeldijk
"Niks geen pijn , super vriendelijk en zorgzaam…goede uitleg..ik heb mijn plekje gevonden daar…heel mooi resultaat‼️ "
8
Ik beveel City Clinics aan
Jorien15 september 2020, 's-Gravenhage
"Goed advies en geholpen door artsen met liefde voor het vak "
10
Ik beveel City Clinics aan
Celeste15 september 2020, Den Haag
"De arts in Den Haag is heel kundig en prettig. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Imke15 september 2020, Deventer
"Prettig geholpen, eerlijke en duidelijke voorlichting, zeer kundig. Leuk dat er soms een actie is. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Julia15 september 2020, Veenendaal
"Ik ben heel blij met City Clincs. Ze zijn daar erg professioneel en vriendelijk. Ik zou mijn vrienden zeer zeker City Clinics aanbevelen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Jolanda15 september 2020, Arnhem
"Ik ben sinds ca. 5 jaar klant bij de City Clinics, Arnhem. Ik wordt altijd vriendelijk ontvangen en competent behandeld en geadviseerd. "
8
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.