085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 3802 beoordelingen gemiddeld een 9,2
Janneke2 april 2021, Den Haag
"Correct en professioneel "
10
Ik beveel City Clinics aan
Tamara2 april 2021, Nijmegen
"Hele goede ervaring gehad hier. Eerst een intakegesprek waar alles duidelijk werd verteld en besproken en dezelfde week kon ik al terecht voor mijn behandeling! Alles verliep zeer professioneel en ik ben ontzettend blij met het resultaat. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Cynthia2 april 2021, Apeldoorn
"Ik kwam voor een intake en tijdens het gesprek besloot ik voor de behandeling te gaan. Alles werd duidelijk, volledig en geduldig uitgelegd. Achteraf kan ik zeggen dat ik heel blij ben met deze beslissing. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marjan2 april 2021, Wijchen
"Goed en deskundig advies en behandeling "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marianne2 april 2021, Rosmalen
"Ik kwam eigenlijk voor een Profhilo behandeling ivm Botox maar na duidelijke uitleg kwam ik erachter dat Profhilo niet ging brengen wat ik wilde. Fijn dat er de tijd werd genomen en verwachtingen werden besproken. Ik ga zeker terug! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Miriam2 april 2021, Nijmegen
"Aanrader "
10
Ik beveel City Clinics aan
Jolanda2 april 2021, Zoetermeer
"Een super aardige en goede arts. Ik voel me altijd op mijn gemak bij haar. Ze weet wat ze doet en geeft goed advies. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Henriette2 april 2021, Horst aan de Maas
"Vriendelijke en deskundige behandeling met een persoonlijk tintje. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Madelon2 april 2021, Apeldoorn
"Goed advies en hele mooie natuurlijke resultaten! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Lara2 april 2021, Vlaardigen
"Zeer tevreden "
10
Ik beveel City Clinics aan
Darcy31 maart 2021, Den Bosch
"Ze hebben goed naar me geluisterd en precies aangepakt waar ik me aan stoorde. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Aline31 maart 2021, Loosdrecht
"Professionele behandeling, heel mooi resultaat "
10
Ik beveel City Clinics aan
Anja30 maart 2021, Rotterdam
"Er werd goed geluisterd en mijn wensen werden vertaald in een concrete aanpak. Ik kreeg niet het gevoel dat mij iets werd opgedrongen. Dat was een prettige ervaring. Deskundige arts. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Alisa30 maart 2021, Groningen
"De arts vond ik zeer prettig . Zeer zorgvuldig en met rust geprikt ..Alle vertrouwen ! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Wendelien30 maart 2021, Zuidlaren
"Ik heb me heel welkom en begrepen gevoeld! Dikke complimenten aan de arts en zijn assistente! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Paulina30 maart 2021, Rosmalen
"Het was voor mij de eerste keer dat ik botox liet zetten ,en was best zenuwachtig. De dames stelde me erg op mijn gemak,dat was fijn. "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.