085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 4568 beoordelingen gemiddeld een 9,3
Charlotte16 september 2021, Den Haag
"Heel vriendelijk en warm ontvangen in een fijne ruimte. Alles werd goed uitgelegd en vervolgens uitgevoerd. Stonden zo weer buiten maar met een heel tevreden gevoel. Dank jullie wel! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Nicolien16 september 2021, Bleiswijk
"Voor de eerste keer botox-behandeling. Prettige ontvangst door arts & assistente. Goede uitleg en behandeling zelf was vrijwel pijnloos. Wanneer nodig kom ik zeker terug. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Vera15 september 2021, Amsterdam
"Lang verhaal kort: super fijne ontvangst! Ik werd op mijn gemak gesteld en er werd geluisterd naar mijn wensen. Het was te zien dat de arts verstand heeft van zijn vak. Het eindresultaat sloot aan bij mijn verwachtingen. Ik ben super blij met het resultaat en zou City Clinics zeker aanraden! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Ifke15 september 2021, Raedts
"Professionele begeleiding, vriendelijk, mooi resultaat! Ik heb ondertussen al enkele dames die ook bij jullie willen langskomen "
9
Ik beveel City Clinics aan
Babs15 september 2021, Zutendaal
"Super onthaal, aangename en fijne ervaring! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Diana14 september 2021, Rotterdam
"Ik word altijd zeer gastvrij ontvangen en er wordt duidelijk uitgelegd wat de behandeling inhoudt en hoe het toegepast wordt. Echter heb ik wel voorkeur voor 1 arts in het bijzonder, omdat ik toch wel verschil merk in hoe er geprikt wordt. Maar dat is persoonlijk. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Maud14 september 2021, Den Bosch
"Nooit lang wachten. Goede service. Lieve mensen aan het werk. Altijd tevreden. Leuke acties! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Miranda14 september 2021, Den Haag
"Zeer tevreden over de ontvangst en werkwijze! Super! "
9
Ik beveel City Clinics aan
Mira14 september 2021, Arnhem
"Prima resultaat "
10
Ik beveel City Clinics aan
Iana14 september 2021, Groningen
"Super blij altijd, ondanks dat ik wel eens na een behandeling even terug wil om het na te laten kijken is het altijd super kundig en service gericht. Ze letten op een natuurlijke look. Ze doen liever iets subtieler en dat je even terug komt als dat het te heftig wordt. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Joke14 september 2021, Nijmegen
"Kom nu al een paar jaar bij City Clinics in Nijmegen en erg tevreden over de arts. Professioneel, vriendelijk en prettig in de omgang. En natuurlijk uitstekend resultaat (Botox: frons en wenkbrauwen). "
10
Ik beveel City Clinics aan
Dieuwke14 september 2021, Lelystad
"Ik heb de babylift laten doen, en ben er superrrrrrr tevreden mee. Ik was voor het eerst meegegaan met een vriendin naar de Clinic in Hilversum en vond het best wel eng. Maar het personeel was erg vriendelijk en vertelde precies wat het in hield. Dus over 2½ mnd ga ik het weer laten doen. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Heleen14 september 2021, Huizen
"Fijn ontvangst fijne arts "
9
Ik beveel City Clinics aan
Monique14 september 2021, Deventer
"Voor de derde keer in Apeldoorn bij City Clinics geweest en elke keer waren ze klantvriendelijk, ze namen de tijd om alles goed uit te leggen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Vayen14 september 2021, Amsterdam
"Verschillende klinieken geprobeerd voor mijn frons, maar kon elke keer aardig wat fronsen na de botox, nu zag ik dat het echt heeft gewerkt. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Marion14 september 2021, Hilversum
"Voor de eerste keer geweest. Heel fijn ontvangen, goede uitleg en nemen de tijd. Ook de na behandeling ging super netjes. "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.