085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 2562 beoordelingen gemiddeld een 9,1
Marielle21 januari 2020, Brunssum
"De reden waarom ik telkens terug kom naar City Clinics in Maastricht is, omdat ik mij hier erg op mijn gemak voel. De arts geeft een goede uitleg en begrijp precies wat ik wil. Daarnaast is de arts een erg sociaal en fijn persoon en zij neemt altijd erg de tijd voor mij. Altijd een fijn gesprekje erbij en ondanks dat ik er altijd maar kort ben is het altijd gezellig! En tot nu toe altijd tevreden over de behandeling! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Mable20 januari 2020, Den Haag
"Er wordt goed meegedacht. Bij nacontrole alsnog.beetje aangepast zonder problemen "
10
Ik beveel City Clinics aan
Alice20 januari 2020, Hoek van Holland
"Alles word heel netjes uitgelegd en na 2 weken een na controle perfecte service. De arts voelt heel goed alles aan wat de patiënt wil en alles word op een rustige en duidelijke manier uitgelegd "
10
Ik beveel City Clinics aan
Malissa20 januari 2020, Zwolle
"Prettige arts en gastvrouw. Goede behandeling. Totaal geen zwelling of blauwe plekken gehad. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Claire20 januari 2020, Apeldoorn
"Vriendelijke benadering en duidelijke uitleg. Tevens leuke korting 😉 "
9
Ik beveel City Clinics aan
Nadine20 januari 2020, Sint Michielsgestel
"prima "
8
Ik beveel City Clinics aan
Angelique20 januari 2020, Brunssum
"Kundig en netjes. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Sofie18 januari 2020, Delft
"Ik was best zenuwachtig, maar de dames zijn professioneel. Gaven antwoord op al mijn vragen en ik twijfelde toen zeiden ze: denk erover na, je kan altijd morgen terugkomen. Dat gaf mij een fijn gevoel. Behandeling was zo klaar en pijnloos. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Katherine17 januari 2020, Nuland
"I m always happy with the result,and always realy carefull with me!!! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Renée17 januari 2020, Apeldoorn
"Altijd goed advies over de behandelingen en ook nog eens gezelligheid! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Daphne17 januari 2020, Amsterdam
"De arts luistert goed naar wat je wensen zijn en het resultaat ben ik super blij mee. Mijn lippen zijn heel natuurlijk opgevuld. Precies wat ik wilde! Daarnaast wordt je goed geïnformeerd. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Gabriella17 januari 2020, Rozenburg
"Vriendelijk ontvangst en goed uitgelegd "
10
Ik beveel City Clinics aan
Aleida17 januari 2020, Amsterdam
"De arts luistert erg goed naar de wensen van zijn klanten en voert de behandeling zo uit om het gewenste resultaat te behalen. Kortom, fijne en kundige arts! Wel jammer dat er geen koffie/drankjes zijn bij ontvangst, dat vind ik altijd wel fijn. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Tuana17 januari 2020, 's-Gravenhage
"Ik ben in Den Haag geholpen. Vond het erg eng om te laten prikken. De arts heeft me alles goed uitgelegd. Ik kreeg door de arts een gerust gevoel. Ik heb mijn frons laten doen. Ik zag al na 4 dagen resultaat. Nu na 3 weken is het resultaat gewoon perfect! Nadeel is dat ik fijne lijntjes heb bij mijn voorhoofd. Deze zijn erg te zien door het mooie resultaat van frons. Dus deze ga ik gauw weer bij jullie doen. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Edith14 januari 2020, Rotterdam
"Met lieve arts, duidelijk alles verteld. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Hanna14 januari 2020, wijchen
"fijne ontvangst en zeer fijn geholpen, er wordt je niets opgedrongen "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.