085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 4201 beoordelingen gemiddeld een 9,3
Daisy21 juni 2021, Groningen
"Ik ben nu 1x geweest en ben zoooo tevreden. Mensen zeggen niet meer wat kijk je boos hahaha lukt ook niet meer. Ik maak binnen kort weer afspraak . "
10
Ik beveel City Clinics aan
Manja21 juni 2021, Leerdam
"Ben nu een paar keer bij een arts geweest in Hilversum. Vind het erg fijn om steeds dezelfde arts te hebben. Hij luistert goed naar je wensen en is in voor een grapje. Ben zeer tevreden! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Richard21 juni 2021, Groningen
"Geweldig en bijna pijnloos, ben eindelijk van mijn zweterige oksels af. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Katrien21 juni 2021, Veenendaal
"In Utrecht geholpen, het resultaat is echt super. Erg tevreden "
10
Ik beveel City Clinics aan
Melina21 juni 2021, Groningen
"Mijn ervaring is zeer goed! Het was mijn 1e keer, dus een beetje zenuwachtig. Wat achteraf helemaal niet nodig was. Leuke lieve mensen. Goed geïnformeerd , en ik was snel op mijn gemak. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marijke21 juni 2021, Arnhem
"Prettige rustige uitleg. Stond voor juist doorvragen en verwijzen waar nodig. Eerlijk en niet om maar te doen wat de klant vraagt. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Saskia19 juni 2021, Loosdrecht
"Ik heb express even gewacht met beoordelen. Wilde eerst zien wat het deed na een aantal weken. Maar moet eerlijk zeggen dat het prima werkt. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Heleen19 juni 2021, Appingedam
"Uitstekend "
10
Ik beveel City Clinics aan
Erika18 juni 2021, Purmerend
"Heel fijn geholpen. Duidelijke uitleg gehad van behandeling. Ook tijdens de behandeling werd er aangegeven wat er gedaan werd. Super professioneel en aardig personeel. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Astrid18 juni 2021, Belgie
"Goede ontvangst en goede informatie en vooral goede resultaat "
8
Ik beveel City Clinics aan
Hailey18 juni 2021, Arnhem
"Heel goed "
10
Ik beveel City Clinics aan
Jolijn16 juni 2021, Koersel, België
"Ze nemen echt hun tijd voor uitleg en behandeling. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Boaz16 juni 2021, Gemert
"Gastvrij personeel, super adviesinformatie en behandeling "
10
Ik beveel City Clinics aan
Diana16 juni 2021, Den Haag
"Snel, professioneel. Toegankelijk bedrijf en makkelijk bereikbaar. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Patricia15 juni 2021, Gendt
"Zeer vriendelijk, kundig, ervaren en gastvrij personeel. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Isabella15 juni 2021, Gorinchem
"Fijn en vriendelijk welkom en een super advies, behandeling en informatie! "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.