085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat je als cliënt tevreden bent over je behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar je mee te maken kan krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om jouw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan je wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets dat je hebt meegemaakt of waar je geen goed gevoel over hebt. Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling.

Ben je bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • Je niet vriendelijk behandeld bent?
  • Afspraken niet zijn nagekomen?
  • Je te lang hebt moeten wachten?
  • Je vindt dat de behandeling niet goed is verlopen?

Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling en waar je terecht kan met jouw opmerking of klacht.

Wat kan je doen bij een klacht? 

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets waar je mee zit, maar bespreek dit met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van onvrede kan je mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. Je kan je klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als je een behandeling hebt ondergaan en je nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als je ons dit laat weten. Indien je een nacontrole boekt kan je jouw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kan je proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat je ervan verwacht had, of als je liever geen persoonlijk gesprek hebt met de betrokken gastvrouw of arts, kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels het volgende mailadres: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen om een afspraak te maken. Vervolgens zal hij/zij luisteren naar je klacht en je hiermee verder helpen. Indien nodig zal de klachtfunctionaris je adviseren over de vervolgstappen.

Een brief schrijven over je klacht

Mocht je nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kan je een brief schrijven aan City Clinics. Deze brief kan je richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij je klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijg je een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor je klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris zowel jou als de mensen waarover je ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal je klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om je klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in je medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat je hiervoor schriftelijk toestemming hebt gegeven.

In je brief vermeld je de volgende gegevens:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Geboortenaam
  • De datum van de gebeurtenis waarover je een klacht indient.
  • Een beschrijving van je klacht.
  • De personen waarover je een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer je er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kan je je richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast vind je op de website van Dokh de stappen die Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link tref je meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 5063 beoordelingen gemiddeld een 9,3
Laura17 januari 2022, Den Bosch
"Eerlijk advies "
8
Ik beveel City Clinics aan
Caroline17 januari 2022, Assen
"Werd gerustgesteld en er wordt erg goed meegedacht naar een mooi en natuurlijk resultaat. Erg prettige arts! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Karin17 januari 2022, Ven-zelderheide
"Ik werd erg prettig ontvangen, goed geadviseerd en pijnloos geholpen. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Levina17 januari 2022, Vlijmen
"Erg professioneel, hygiënisch en aardige medewerksters! Eindresultaat; heel erg tevreden! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Ylona15 januari 2022, Den Haag
"Vriendelijk en vakkundig met goed resultaat "
10
Ik beveel City Clinics aan
Roderick15 januari 2022, Den Bosch
"Mijn ervaring bij City Clinics was top. Klantvriendelijk en kundig personeel. Ik had 2 zones voorhoofdrimpels laten doen na de intake en resultaat was zeker naar wens. Ik kan en zal eenieder een behandeling bij City Clinics aanbevelen. Ook de prijs kwaliteit verhouding was prima. Daarnaast hebben ze met regelmaat leuke acties of aanbiedingen. Waar ook ik gebruik van mocht maken. Ik ga binnenkort zeker terug voor een vervolg behandeling. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Maureen15 januari 2022, Almere
"De prikjes met Botox werden met zorg gezet waardoor ik ze nauwelijks voelde in tegenstelling tot voorgaande keren. Prikken is een kunde! Ik ben tevreden over het resultaat. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Geraldine14 januari 2022, Breda
"Ik ga normaal naar Faceland maar dat valt in het niet bij City Clinics Breda. Chiquer, professioneler, fijne service, kortom doen! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Belinda13 januari 2022, Meerssen
"Heel leuk personeel waar je je meteen bij op je gemak voelt. Ook heel blij met het eindresultaat! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Nathalie13 januari 2022, Bleiswijk
"Opnieuw fronsrimpel met Botox laten behandelen. Snel, goed & prettig geholpen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Louise12 januari 2022, Arnhem
"Bij City Clinics in Arnhem ben ik ontzettend goed geholpen. Naast professioneel advies, waren de medewerkers erg vriendelijk. Absoluut een aanrader. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marian12 januari 2022, Den haag
"Professioneel, vriendelijk, betrouwbaar iedere keer opnieuw! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Irene11 januari 2022, Bergen op Zoom
"Mijn eerste ervaring met fillers (jukbeenderen) is erg positief. Ik heb lang nagedacht en vond het best wel spannend omdat ik niet wist wat ik kon verwachten qua pijn en resultaat, maar de arts en gastvrouwen waren ontzettend aardig, lieten mij op m’n gemak voelen en hebben mij goede informatie gegeven. De pijn viel echt reuze mee (met verdoving) en het resultaat is heel natuurlijk. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Saskia11 januari 2022, Breda
"Fijne ervaring met deze mooie kliniek en zeer vriendelijke en kundige medewerkers. goede uitleg, fijne behandeling, en een top service. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Saskia11 januari 2022, Veendam
"Goed geholpen en advies is ook goed wat je wel en niet moet doen. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marleen11 januari 2022, Stadskanaal
"Voel me op me gemaak . Genoeg tijd om alles te mogen doorspreken . Goede uitleg van behandeling. Blij dat ik jullie heb gevonden. "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.