085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar u mee te maken kunt krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U te lang heeft moeten wachten
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets dat u op uw hart heeft, maar bespreek het met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunt u mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

Als u een behandeling heeft ondergaan en u nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als u ons dit laat weten. Indien u een nacontrole boekt kunt u uw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kunt u proberen samen een tot een oplossing te komen.

  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. Awat Hassan is de klachtenfunctionaris en tevens de medisch manager van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels de e-mail: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

Mocht u nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan City Clinics . De brief kunt u richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijgt uw een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om uw klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in uw medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat u hiervoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

In uw brief vermeld u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw geboortenaam
  • Een datum van de gebeurtenis waarover u een klacht indient.
  • Een beschrijving van uw klacht.
  • De personen over waarover u een klacht indient
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast treft u op de website van Dokh de stappen, welke Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link treft u meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 3526 beoordelingen gemiddeld een 9,2
Shirley18 januari 2021, Luik
"First time for me and I’m really happy about the results. I’ll come back soon. Now it’s one of my favorite place. My friends have seen the result and now they all want to come 😉 "
10
Ik beveel City Clinics aan
Renée18 januari 2021, Rotterdam
"Mijn eerste keer botox in de fronsrimpel. Spannend, maar het is zo voorbij. Nog een week erg veel last van hoofdpijn gehad en een flinke blauwe plek. Even gebeld en heel vriendelijk te woord gestaan. Nu drie weken verder ben ik er al erg blij mee. Ik zie nu al duidelijk een ‘gladder’ voorhoofd. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Sterre18 januari 2021, Heerlen
"Super zoals altijd. De arts is een topper! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Anouk18 januari 2021, Den Haag
"Met een kopje thee in de wachtkamer. Vriendelijk ontvangen. Goed voorgelicht en ingelicht tijdens de behandeling. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Amira18 januari 2021, Beuningen
"Ik raad het iedereen aan, ze zijn vriendelijk en ziet er mooi en goed georganiseerd uit. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Ida18 januari 2021, Apeldoorn
"Ik heb 2 keer eerder elders mijn lippen laten doen De eerste keer was het nauwelijks zichtbaar. De tweede keer had ik een duck face met 1ml Dit keer is het zeer professioneel gedaan. In de onderlip iets meer dan in de bovenlip Het ziet er prachtig uit. Ook tijdens de behandeling werd ik professioneel en vriendelijk behandeld. Ik kom volgend jaar zeker terug voor een nieuwe behandeling "
10
Ik beveel City Clinics aan
Iefke18 januari 2021, Capelle aan den IJssel
"Vriendelijk personeel "
8
Ik beveel City Clinics aan
Nicolien18 januari 2021, Enschede
"Heel goed advies, en behandeling ook zeer goed. En vriendelijk "
10
Ik beveel City Clinics aan
Gaby16 januari 2021, Zoetermeer
"Vriendelijk, gastvrij, goede uitleg van de behandeling en nazorg. Mooi resultaat, "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marianne13 januari 2021, Amsterdam
"Een top injectable arts "
10
Ik beveel City Clinics aan
Door13 januari 2021, Groningen
"Ik voelde mij niet goed tijdens de behandeling. Mijn arts was zeer zorgvuldig en attent. Geen kosten zaterdag er aan verbonden, erg netjes en klant vriendelijk. Ik kom zeker weer terug. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Victoria13 januari 2021, Den haag
"Altijd op tijd Goede uitleg En als ik de deur uitloop zie ik beter uit "
10
Ik beveel City Clinics aan
Marga12 januari 2021, Landgraaf
"Lieve mensen die je een eerlijk antwoord geven. Ben blij met het resultaat "
10
Ik beveel City Clinics aan
Josien12 januari 2021, Sittard
"Goede ontvangst, uitleg en behandeling. Behandeling in Maastricht door de arts en assistente. Over twee weken terug voor nabehandeling. Als ik dan nog tevredener ben krijgt CC van mij vijf sterren. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Veerle11 januari 2021, Tilburg
"Pluspunten Wat een fijn persoon is de arts. Luistert, is geïnteresseerd en geeft je niet het gevoel dat je nog veel meer dingen moet laten doen. Dan waarvoor je bent gekomen. Prachtige locatie. Nee ik verwijs iedereen door naar jullie. Ik ben echt heel tevreden "
10
Ik beveel City Clinics aan
Eleny11 januari 2021, Den Bosch
"Zeer zorgvuldige behandeling, ben erg blij ermee "
8
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.