085 40 14 311
Natuurlijk stralend jezelf Badge

Klachtenregeling

City Clinics vindt het belangrijk dat je als cliënt tevreden bent over je behandeling, de verzorging en begeleiding. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vormen van dienstverlening waar je mee te maken kan krijgen tijdens het bezoek aan City Clinics. City Clinics doet er alles aan om jouw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan je wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets dat je hebt meegemaakt of waar je geen goed gevoel over hebt. Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling.

Ben je bijvoorbeeld ontevreden omdat:

  • Je niet vriendelijk behandeld bent?
  • Afspraken niet zijn nagekomen?
  • Je te lang hebt moeten wachten?
  • Je vindt dat de behandeling niet goed is verlopen?

Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling en waar je terecht kan met jouw opmerking of klacht.

Wat kan je doen bij een klacht? 

Blijf in ieder geval niet rondlopen met iets waar je mee zit, maar bespreek dit met een medewerker van City Clinics. Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van onvrede kan je mogelijk ook voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. Je kan je klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

Een persoonlijk gesprek

Als je een behandeling hebt ondergaan en je nog niet 100% tevreden bent vinden wij het prettig als je ons dit laat weten. Indien je een nacontrole boekt kan je jouw klachten altijd direct bespreken met de behandelaar. In een persoonlijk gesprek kan je proberen samen een tot een oplossing te komen.

Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics

Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat je ervan verwacht had, of als je liever geen persoonlijk gesprek hebt met de betrokken gastvrouw of arts, kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van City Clinics. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer van City Clinics 085 40 14 311 of middels het volgende mailadres: info@CityClinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met je opnemen om een afspraak te maken. Vervolgens zal hij/zij luisteren naar je klacht en je hiermee verder helpen. Indien nodig zal de klachtfunctionaris je adviseren over de vervolgstappen.

Een brief schrijven over je klacht

Mocht je nog steeds niet 100% tevreden zijn dan kan je een brief schrijven aan City Clinics. Deze brief kan je richten aan de directie van City Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij je klacht betrokken zijn geweest. Wanneer er een compleet beeld is krijg je een bericht over de uitkomst van het onderzoek. Om een oplossing te vinden voor je klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris zowel jou als de mensen waarover je ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal je klacht binnen 6 weken afhandelen.

Om je klacht goed te behandelen kan het nodig zijn om in je medisch dossier te kijken. Dat kan alleen nadat je hiervoor schriftelijk toestemming hebt gegeven.

In je brief vermeld je de volgende gegevens:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Geboortenaam
  • De datum van de gebeurtenis waarover je een klacht indient.
  • Een beschrijving van je klacht.
  • De personen waarover je een klacht indient

Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wanneer je er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van City Clinics kan je je richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: Dokh. In onze klinieken zijn informatiefolders aanwezig. Daarnaast vind je op de website van Dokh de stappen die Dokh onderneemt bij een klacht- en/of geschil.

Op onderstaande link tref je meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Interesse? Of heb je nog vragen?
Bel ons gerust via 085 40 14 311

Behandeling boeken
Badge
Onze wall of love
Klanten geven ons uit 5632 beoordelingen gemiddeld een 9,3
Peggy28 juni 2022, Schijndel
"Snelle afspraak , duidelijke uitleg en blij met het resultaat "
8
Ik beveel City Clinics aan
Sara28 juni 2022, Rotterdam
"Fijne kliniek. Persoonlijke ontvangst, persoonlijke aandacht en goed resultaat! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Kyra28 juni 2022, Rotterdam
"Ze hebben netjes geluisterd en uitgelegd over de behandeling. Zeer vriendelijk "
10
Ik beveel City Clinics aan
Sieta28 juni 2022, Breda
"Mooie kliniek met zorg voor de patiënt! Duidelijke communicatie, goede uitleg. Blij met de behandeling. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Isa28 juni 2022, Huissen
"Al jaren tevreden door kundige vriendelijke arts die je meteen een goed gevoel geeft. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Mace28 juni 2022, Apeldoorn
"Klantvriendelijk "
10
Ik beveel City Clinics aan
Anna27 juni 2022, Apeldoorn
"Fijne kliniek! Aardig personeel, kundige arts en eerlijk advies. "
9
Ik beveel City Clinics aan
Richelle24 juni 2022, Nijmegen
"Zeer tevreden ik kom zeker terug! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Donna24 juni 2022, Oosterhout
"Goede uitleg en netjes en vriendelijk behandeld "
9
Ik beveel City Clinics aan
Petra24 juni 2022, Haarlem
"Werd vriendelijk ontvangen, was me eerste x daar . En kan niet anders zeggen dat ik het goed vind "
7
Ik beveel City Clinics aan
Agnes24 juni 2022, Rotterdam
"Was een prettig gesprek kreeg antwoord op mijn vragen. De behandeling werd deskundig en rustig uitgevoerd. "
8
Ik beveel City Clinics aan
Miranda24 juni 2022, Geleen
"Zeer kundige arts met goede uitleg. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Iris24 juni 2022, Deventer
"Behalve de fronsrimpel ook mondhoeken en lip behandeld, voel me meteen blijer. Heb een veel betere uitstraling nu. "
10
Ik beveel City Clinics aan
Amber24 juni 2022, Milsbeek
"De arts die bij de botox heeft gedaan, super! Ben meer dan tevreden! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Lucy24 juni 2022, Veghel
"De arts is een zeer kundig arts die precies weet wat bij je past. Heel blij mee! "
10
Ik beveel City Clinics aan
Fabienne24 juni 2022, Kerkrade
"Heel erg tevreden "
10
Ik beveel City Clinics aan

Wij hebben onze cliënten gevraagd hoe zij de behandeling hebben ervaren. De antwoorden hebben wij voor je verzameld, zodat je inzicht hebt in wat anderen van ons vinden. Alle beoordelingen zijn om redenen van privacy anoniem.